Nasze działania w związku z pandemią COVID-19

Państwa bezpieczeństwo jest dla nas najważniejsze dlatego wprowadziliśmy wiele zmian, nowych reguł dotyczących higieny i bezpieczeństwa na terenie hotelu.

Postępujemy i będziemy postępować zgodnie z aktualnymi wytycznymi krajowych instytucji odpowiedzialnych za ochronę zdrowia (GIS, MZ).

Personel naszego hotelu został przeszkolony zgodnie z wytycznymi służb sanitarnych oraz posiada niezbędną wiedzę, by zadbać o bezpieczeństwo Gości (zgodnie z zaleceniami GIS dla branży hotelarskiej).

Na recepcji została zamontowana szyba ochronna oddzielająca Państwa od obsługi pracującej w rękawiczkach i maseczkach. Przy stanowisku recepcyjnym może znajdować się tylko 1 osoba. Czas obsługi Gości ograniczyliśmy do minimum. Blat recepcji, telefony, terminale płatnicze, karty do pokoi i inne powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane. Aby ograniczyć obrót gotówkowy prosimy o dokonywanie płatności kartami płatniczymi lub telefonem.

Pokój (powierzchnie w pokoju, łazience) jest dezynfekowany, zanim Gość w nim zamieszka, a po wymeldowaniu stosowany jest co najmniej 24 godzinny przestój przed przyjęciem kolejnych Klientów podczas którego wietrzymy i dokładnie dezynfekujemy pomieszczenie z użyciem ozonatora, jest on generalnie sprzątany, a wszystkie powierzchnie takie jak blat, klamki, włączniki, telefon, pilot do telewizora są dezynfekowane specjalnymi środkami odkażającymi.

Ze względu na zachowanie zasad bezpieczeństwa i stosując się do wytycznych Ministerstwa Zdrowia ograniczone zostanie rutynowe dzienne sprzątanie pokoi – taka usługa może być wykonana jedynie na specjalne życzenie Gościa.

Na terenie Hotelu dezynfekujemy klamki, uchwyty, przyciski w windzie, poręcze. Zwiększyliśmy częstotliwość wymiany powietrza w budynku i częstotliwość wietrzenia pomieszczeń. W miejscach ogólnodostępnych, np.: hall recepcyjny, klatki schodowe, winda wymagamy noszenia maseczek ochronnych i zachęcamy do częstego mycia i dezynfekcji rąk dostępnymi  dla Gości hotelu płynami dezynfekcyjnymi.